icoon telefoon header_ icoon facebook icoon instagram icoon pinterest

Blog

Boodschap aan je lievelingsklant

3 augustus 2020

Je weet wie je lievelingsklant is en je hebt nagedacht over welke kanalen jouw lievelingsklant gebruikt. Bedenk nu eens voor jezelf: als je maar één ding over jezelf mag vertellen aan je klant, wat zou dit dan zijn?⁠ 🧐⁠ Wat is het allerbelangrijkste dat jouw klant van jou weet?⁠ Dat is je boodschap. ⁠ Oftewel:

Lees meer...

Waarom kun je beter via het Advertentiebeheer adverteren en niet via Instagram app? – Xo Doe Je Dat!

29 juli 2020

Gebruik je de Instagram App om te adverteren? Daar is in principe niks mis mee, maar je kan beter de Facebook Business Manager gebruiken om te adverteren. In deze video geef ik je 3 redenen waardoor je meer uit je advertentiebudget kan halen door de Facebook Business Manager te gebruiken. Adverteren via Facebook Business Manager

Lees meer...

De filosofie achter Early Bird Tickets

27 juli 2020

Vandaag deel ik graag met jullie de filosofie achter Early Bird Tickets. Want waarom werkt het zo goed?⁠ 🧐⁠ Urgentie. Dat is het antwoord. ⁠ Het geeft mensen urgentie om NU een ticket te kopen en niet te wachten tot 2 weken voor het event. ⁠ Als je snel een X aantal tickets verkocht wil

Lees meer...

Je Instagramprofiel is je online visitekaartje

20 juli 2020

Ik zeg het wel vaker: je Instagramprofiel is je online visitekaartje. En wat zou jij op dit online visitekaartje willen laten zien?⁠ – Een mooie profielfoto van jou of je logo. ⁠ ✨⁠ – Een mooie rustige feed die past bij jouw look & feel.⁠ ✨⁠ – Een krachtige Instagram Biografie die jouw boodschap weergeeft:

Lees meer...

Drie tips voor een onweerstaanbare eerste indruk

17 juli 2020

Hi beste lezer,Je hebt vast weleens iets gekocht of bent met iets in zee gegaan, omdat je eerste indruk heel goed was. Of het uiteindelijk aan je verwachtingen voldeed is een tweede, maar niemand vergeet eens eerste indruk.Hoe bewust ben jij van de eerste indruk die jij af geeft? 🙊Kom je sympathiek over?Energiek?Als een expert?En klopt

Lees meer...

Recyclen binnen je marketing

13 juli 2020

Iets wat je 1 keer maakt, hoef je niet maar 1 keer te gebruiken.⁠ In onze maatschappij worden we aangestuurd op het recyclen van ons afval, het dragen van tweedehands kleding en het lenen van spullen in plaats van direct maar te kopen. Waarom zou je ook niet recyclen binnen je marketing?⁠ ♻️⁠ Zo kun

Lees meer...

Iedereen houdt van verrassingen

10 juli 2020

Hi beste lezer,Twee weken terug had ik het met je over verwachtingsmanagement. Dat mensen het heerlijk vinden om bij de hand te worden genomen en dat jij de leiding neemt.Wat klanten nog fijner vinden, is te worden verrast omdat je meer levert dan ze hadden verwacht. 💖Denk maar aan die keren dat je een klein extraatje

Lees meer...

Wat moet ik nu weer op social media plaatsen?

6 juli 2020

Dat is denk ik toch wel een van de meest gestelde vragen over social media marketing. Want hoe zorg je ervoor dat je berichten iedere keer weer afwisselend zijn, bij je bedrijf passen, maar dat je het niet continu over het product of de dienst hebt wat je verkoopt?⁠🤷🏻‍♀️⁠ Het antwoord is: een content planning

Lees meer...

Wist je dat er nog maar weinig mensen zijn die nog door hun Instagramfeed scrollen?

Misschien betrap je jezelf er ook wel op… Je kijkt eerst allerlei Stories en dan verlaat je de app weer zonder ook maar te scrollen. Zo ziet het publiek er tegenwoordig uit: er zijn mensen die alleen maar Instagram Stories kijken en niet meer door hun feed scrollen. Heb je net je Instagramfeed mooi op

Lees meer...