icoon telefoon header_ icoon facebook icoon instagram icoon pinterest

Duurzame content kun je recyclen

Hi beste lezer,

Van de week had ik een ontzettend leuk gesprek met een lifestyle ondernemer in mijn hometown Arnhem. Tijdens het gesprek kreeg ik een heel mooi compliment: “Je geeft zoveel waarde weg in je Marketing Gossip dat ik het gewoon zonde vind dat ik me pas net heb ingeschreven, het voelt alsof ik iets heb gemist!”

Nou, een mooier compliment kan ik denk ik niet krijgen! She made my day 😊

Mijn doel is om ook zoveel mogelijk waarde te bieden met deze wekelijkse mailing. Vertel ik altijd iets nieuws? Nee. Ik recycle content, dat betekent dat ik een tip of inzicht wat ik al een keer eerder heb gedeeld, nogmaals deel.

Dat kan zijn dat ik het in een nieuw format giet, het deel via een ander marketingkanaal of combineer met een nieuw inzicht.

Soms moet je namelijk iets vaker gehoord hebben voordat je daadwerkelijk hetgeen eruit gaat halen wat je eruit kan halen.

Vandaar dat het alleen maar slim is om content die je hebt gemaakt in het verleden te hergebruiken. Niet alleen scheelt het jou een hoop tijd, maar de boodschap blijft ook beter hangen bij je klant.

Deze lifestyle ondernemer heeft me dan ook aan het denken gezet… Ik speel al een tijdje met het idee om de Marketing Gossips die ik al verstuurd heb, te delen in blogartikelen op mijn website. Zo heb je – als je onlangs pas bent ingeschreven – toch nog toegang tot de mailings van een paar maanden terug.

Een goed plan? Ik ben gisteren bezig geweest om alle Marketing Gossips voor jullie klaar te zetten. Je vindt ze op de blog van mijn website.

Zo was ik best wel trots op de allereerste Marketing Gossip die ik schreef met de beauty ondernemers in mijn hoofd: ‘Wat je huid reinigen en marketing gemeen hebben‘. Hierin schreef ik over de vergelijking van je huid reinigen en het kiezen van een ideale klant. Daar kreeg ik dan ook veel leuke reacties op!

Ik ben wel benieuwd… welke Marketing Gossip is jou het meeste bijgebleven?

Fijne dag!

XoXo Manuela

Wil jij de volgende Marketing Gossip ook ontvangen? Schrijf je hier in voor de wekelijkse Marketing Gossip!