Ik krijg veel complimenten over mijn foto’s en look & feel. Dank daarvoor! 🥰
Ik stop daar dan ook veel geld en tijd in, zo werk ik samen met verschillende fotografen voor het perfecte plaatje.
En het perfecte plaatje gaat verder dan alleen een mooie foto van jezelf.
Wat wil je uitstralen?
En wat voor klanten wil je?
Als je voor high-end klanten wilt gaan, dan kun je ervoor kiezen om in je Happy Friday post een fles cava van de HEMA te poppen of een echte Moët & Chandon. 🍾
Of als je een MUAH bent en alleen klanten wilt die echt willen betalen voor jouw services, dan kun je gaan voor een fantastische lipstick van Catrice of eentje van Chanel in je flatlayfoto. 💄
Wat past beter bij je ideale klant?
Bereid een fotoshoot dan ook altijd voor. Ik werk met echte toppers die altijd een fotoshoot met je doorspreken.
Zo maak je samen een moodboard en denk je na over de styling van zowel je outfit als de props die je gaat gebruiken om zo de perfecte branding neer te zetten!
Zeg eens eerlijk, heb jij hier weleens over nagedacht? 🙊
23 november 2020
Wat vaak gebeurt, is dat we bij de contentvorm snel van onszelf uitgaan. “Ik kijk het liefst naar beeld en ben gek op infographics.” “Ik lees liever een boek dan dat ik een boek luister.” En ga zo maar door. Heel eerlijk? 🙊 Het gaat er niet om wat jij fijn vindt: het gaat …
16 november 2020
Vandaag wil ik het met je hebben over het bouncepercentage van je websitepagina’s. Het bouncepercentage is strikt genomen: het aantal sessies die een websitebezoeker doet gedeeld door alle sessies op je website. Praktisch betekent dit dat een websitebezoeker slechts één pagina bekijkt en dan weer je website verlaat. Waarom websitebezoekers dat doen? Omdat de informatie …
9 november 2020
Dit zijn de signalen dat je kunt gaan starten met uitbesteden: Als je niet meer weet waar je de tijd vandaan moet halen. Als je dingen doet die je niet leuk vindt en je alleen maar energie kosten. Als je het zelf niet kan en weet dat je met een expert er veel meer uit …