Gratis online masterclass

”Zo zet je Instagram als salonhouder slim in voor meer boekingen en klanten.”

Als je je inschrijft ga je ook akkoord met  het verwerken van jouw gegevens volgens mijn privacyverklaring.

Jij bent een specialist met een eigen salon. Je bent trots op je salon, maar er zit meer in voor je gevoel.

Dat je met behulp van Instagram écht aan je zichtbaarheid kunt werken en jezelf sterk neer kunt zetten, is niet nieuw voor je. Je hebt al genoeg pogingen gedaan voor het opmaken van mooie posts.

Dit blijft echter een uitdaging..

Je blijft steeds hangen op de ‘’hoe’’. Hoe stel ik sterke teksten op? Hoe creëer ik zo’n mooi profiel? Hoe kom ik tot inspiratie? En de belangrijkste: hoe haal ik meer boekingen en omzet uit Instagram?

En die ‘’hoe’’, dat is precies wat ik met je ga delen in deze masterclass.

In mijn online Masterclass ‘’Zo zet je Instagram als salonhouder slim in voor meer boekingen en klanten’’, deel ik praktische tips en inzichten voor een sterke Instagram-inzet. Hierin ga ik verder dan aangeven dat je consistent moet posten, dit kennen we inmiddels wel. Consistentie gaat verder dan dat. En een sterke Instagram-inzet ook. En een mooi profiel creëren? Dat is leuk, maar niet voldoende. Ik ga voor meer omzet.

Na deze Masterclass weet jij welke stappen je moet zetten om meer boekingen en omzet te genereren. 🔥

Let op: deze masterclass is echt LIVE en bedoeld voor salonhouders. Ben je werkzaam in een andere branche? Dan is deze masterclass minder geschikt voor jou.

Na deze online masterclass heb jij waardevolle inzichten over…

Het startpunt voor het opstellen van een Instagram-strategie.

Je hoeft je niet meer af te vragen waar je moet beginnen voor een sterke Instagram-inzet.

Het opstellen van posts die je ideale klant in beweging zetten.

Je ideale klant scrollt niet langer zomaar langs jouw post heen, zonder iets te denken, te voelen of actie te ondernemen. Je bent niet langer zichtbaar om gezien te worden, maar om je ideale klant in beweging te zetten.

Het opstellen van afwisselende content.

Je hoeft niet langer naar je laptop/mobiel te staren in de hoop dat de inspiratie ineens binnenkomt.

Waarom consistentie verder gaat dan regelmatig posten en wat dit betekent voor je salon.

Je Instagram-profiel is niet meer rommelig en gaat eindelijk passen bij de uitstraling van je salon.

Het laten zien van jezelf, zonder je hele privé-leven bloot te geven.

Je inzet bestaat niet langer uit voornamelijk producten, acties en voor- en na foto’s. Jij weet wat nodig is om een persoonlijke touch te geven zonder alles over jezelf te hoeven delen.

Het opbouwen van een band met je ideale klant.

Je kent ze vast wel: mensen die je alleen volgen voor kortingsacties. Je krijgt minder van dit soort volgers en meer volgers die jouw behandelingen naar waarde inschatten

Het strategisch inzetten van stories

Je plaats stories niet langer vanuit een ‘’ik-doe-maar-wat-aanpak’’. Minder reposts, meer inhoudelijk sterke posts.

  • Het startpunt voor het opstellen van een Instagram-strategie. Je hoeft je niet meer af te vragen waar je moet beginnen voor een sterke Instagram-inzet.
  • Het opstellen van posts die je ideale klant in beweging zetten. Je ideale klant scrollt niet langer zomaar langs jouw post heen, zonder iets te denken, te voelen of actie te ondernemen. Je bent niet langer zichtbaar om gezien te worden, maar om je ideale klant in beweging te zetten.
  • Het opstellen van afwisselende content. Je hoeft niet langer naar je laptop/mobiel te staren in de hoop dat de inspiratie ineens binnenkomt.
  • Waarom consistentie verder gaat dan regelmatig posten en wat dit betekent voor je salon. Je Instagram-profiel is niet meer rommelig en gaat eindelijk passen bij de uitstraling van je salon.
  • Het laten zien van jezelf, zonder je hele privé-leven bloot te geven. Je inzet bestaat niet langer uit voornamelijk producten, acties en voor- en na foto’s. Jij weet wat nodig is om een persoonlijke touch te geven zonder alles over jezelf te hoeven delen.
  • Het opbouwen van een band met je ideale klant. Je kent ze vast wel: mensen die je alleen volgen voor kortingsacties. Je krijgt minder van dit soort volgers en meer volgers die jouw behandelingen naar waarde inschatten.
  • Het strategisch inzetten van stories Je plaats stories niet langer vanuit een ‘’ik-doe-maar-wat-aanpak’’. Minder reposts, meer inhoudelijk sterke posts.

Hi! Ik ben Carla

Met mijn diploma Commerciële Economie met specialisatie Online Marketing en diploma Schoonheidsspecialiste, heb ik de juiste kennis in handen om de social media kanalen van jouw salon naar het volgende niveau te brengen.

Ik heb me altijd al geïnteresseerd in beauty en alles daaromheen. Je kunt het echt wel mijn passie noemen.

Daarnaast heb ik een passie voor marketing. Op een creatieve en strategische manier naar doelen toe werken, écht iets moois neerzetten en impact maken, is wat marketing voor mij zo’n mooi vak maakt. Ik heb mij gespecialiseerd in social media omdat je hiermee heel dicht bij de klant staat. Je ziet met wie je interactie hebt en dat maakt het heel persoonlijk.

Deze twee passies mag ik iedere dag combineren waarbij ik ambitieuze saloneigenaressen help hun ideale klanten aan te trekken via social media en zo te groeien naar hun droomsalon.

Dit doe ik door middel van consistente en doelgerichte contentstrategieën. Door te werken vanuit de salonconcepten en dromen van mijn klanten zet ik een unieke strategie neer. Deze is voor iedere salon weer anders.

Ik stel krachtige teksten op en combineer deze met sprekende beelden of juist met beelden die nieuwsgierig maken. Zo vergroot ik het bereik en trekken we meer klanten aan.

Dankzij mijn diploma tot Schoonheidsspecialiste en passie voor beauty heb ik veel kennis over de beautybranche en creeër ik content die jouw expertise weerspiegelt.