fbpx
icoon telefoon header_ icoon facebook icoon instagram icoon pinterest

Jouw marketingplan voor 2021

Hi beste lezer,

Heb je je marketingplan voor 2021 liggen, maar weet je nu al dat het je niet gaat lukken?

Je plan voor 2020 was ook al niet meer dan de helft uitgevoerd en om nu álles op corona af te schuiven… (horeca/event ondernemers daargelaten)

Het is vaak heel makkelijk om een plan te maken. Je weet precies hoe je succesvol dat nieuwe product gaat lanceren, kunt zorgen voor meer leads of hoe je jezelf sterker in de markt kunt gaan positioneren.

Alleen zonder een echte stok achter de deur blijft het moeilijk om daadwerkelijk ook alle acties uit te voeren die nodig zijn voor het gewenste resultaat. Om daadwerkelijk elke dag een stapje dichterbij het einddoel te komen.

Vaak ontstaat er vlak voor de lancering of het moment suprême paniekmarketing. Snel nog even alle acties uitzetten, maximaal budget op die ene advertentiecampagne of leads bombarderen met e-mails.

Om toch nog even het tevreden gevoel te hebben dat je alles uit de kast hebt gehaald. Dat je alles hebt gedaan wat je kon. Maar toch is het resultaat niet zoals je had gehoopt… Herkenbaar?

Wat ga jij doen om je toch voor 90% aan je plan te houden ondanks welke invloed corona op je business gaat hebben?Of heb je een plan A en een plan B die afhankelijk is van de situatie (lockdown of niet)?

Ik ben benieuwd! Laat het me weten via een reply op deze e-mail.

XoXo Manuela

Wil jij de volgende Marketing Gossip ook ontvangen? Schrijf je hier in voor de wekelijkse Marketing Gossip!