Als je in de beauty branche zit kan het je niet ontgaan zijn. De hype rondom maskne. Je ziet nu meerdere salons erover schrijven en inspelen op de hype rondom de huidvriendelijke mondmaskers. Als je als eerste op dit soort actualiteiten inspeelt, dan kun je echt opvallen. Dit deed Vivian van VIVE Huidtherapie een paar weken geleden.Ze begon met het verkopen van huidvriendelijke mondmaskers en schreef een blog over maskne om het gesprek te starten over deze onbekende vorm van acne. Haar blog werd gedeeld in Facebookgroepen voor de professional en ook De Beauty Professional pikte het op. Binnen no time kreeg de blog van Vivian een ontzettend bereik voor haar webshop én voor haar huidvriendelijke mondkapjes.Dit was een erg slimme zet, want inmiddels is het gesprek op gang en delen meer en meer beauty salons en huidtherapeuten het belang van een huidvriendelijk mondkapje en is het lastiger om op te vallen.Inspelen op de actualiteit. Ontzettend slim voor je bereik!Maar hoe zorg je er nu voor dat je dit soort kansen kunt pakken? 🤔
Houd je ogen open en oren gespitst en voor je het weet spot je een kans voordat iemand anders hem heeft gepakt…
28 juni 2021
Concurrenten. Er wordt al jaren veel over concurrentie geschreven en het kan dan ook niet anders dan dat het mede door deze artikelen een negatieve associatie heeft gekregen. Maar is …
3 juni 2021
Ga vandaag nog aan de slag met reviews als je die nog niet op je website hebt staan. Hoe? Door erom te vragen! Een tevreden klant vindt het geen probleem …
14 mei 2021
Wat heb jij liever: een product dat echt speciaal voor jou gemaakt lijkt te zijn of een dertien in een dozijn product van de dichtstbijzijnde winkel dat niet helemaal aan …
XoXo Marketing gebruikt cookies om de website en service te optimaliseren Lees meer