Selecteer een pagina

Met mijn diploma’s Marketing en Schoonheidsspecialiste heb ik de juiste kennis in handen om de social media kanalen van jouw salon naar het volgende niveau te brengen.

Ik heb me altijd al geïnteresseerd in beauty en alles daaromheen. Vooral de huid vind ik heel fascinerend.

Wat ik zo interessant vind aan de huid is dat het zo knap in elkaar zit met verschillende huidlagen die ieder een eigen werking hebben en dat je de cellen in de huid kunt beïnvloeden met wetenschap en actieve ingrediënten.

Je kunt het echt wel mijn passie noemen.

Daarnaast heb ik een passie voor marketing. Op een creatieve en strategische manier naar doelen toe werken, écht iets neerzetten en impact maken, is wat marketing voor mij zo’n mooi vak maakt. Ik heb mij gespecialiseerd in social media omdat je hiermee heel dicht bij de klant staat. Je ziet met wie je interactie hebt en dat maakt het heel persoonlijk.

Deze twee passies mag ik iedere dag combineren waarbij ik ambitieuze huidspecialisten help hun ideale klanten aan te trekken via social media en zo te groeien naar hun droomsalon. Dit doe ik door middel van consistente en doelgerichte contentstrategieën. Door te werken vanuit de salonconcepten en dromen van mijn klanten zet ik een unieke strategie neer. Deze is voor iedere salon weer anders.

Ik stel krachtige teksten op en combineer deze met sprekende beelden of juist met beelden die nieuwsgierig maken. Zo vergroot ik het bereik en trekken we meer klanten aan.

Dankzij mijn diploma tot Schoonheidsspecialiste en passie voor de huid heb ik veel kennis over de opbouw en werking van de huid. Hierdoor stel ik teksten op die jouw expertise weerspiegelen.

Ik merk altijd dat mijn klanten dit heel fijn vinden. Huidspecialisten hebben natuurlijk hele waardevolle kennis om de huid van hun klanten te verbeteren en hun zelfvertrouwen te vergroten. Ze zijn expert in hun vakgebied en verdienen het om hun expertstatus te dragen. Zij willen hun social media kanalen niet uit handen geven aan iemand die hooguit weet dat je de huid regelmatig moet hydrateren. Zij willen samenwerken met een specialist die hun expertise kan doorvertalen naar hun social media kanalen.

Mijn klanten hebben dromen en ambities.

En ik weet dat alles mogelijk is zolang je ervoor gaat en de juiste stappen zet.

”When nothing goes right, go left…”

MIJN VERHAAL

Als het één niet voor je werkt, probeer je iets anders. Dit gaat niet om opgeven. Dit gaat om niet te lang blijven hangen in je problemen en juist het zoeken van oplossingen. Ik heb moeite met herhaaldelijk geklaag over een situatie. Even luchten is soms goed voor een mens, maar blijf niet hangen in het negatieve. Als je niet blij bent met je huidige situatie, doe je er iets aan.

Dit is ook hoe ik mijn keuzes heb gemaakt in de afgelopen jaren.

Ik had mijn diploma Commerciële Economie met specialistatie Online Marketing behaald en had een vaste baan. Ik zat nog niet helemaal lekker op mijn plek en ben in mijn hoofd alle opties afgegaan. Past het type bedrijf niet bij mij? Moet ik voor mezelf beginnen? Heb ik de verkeerde richting gekozen? Ga zo maar door.

Ik bedacht me dat ik vroeger heel lang heb geroepen dat ik Schoonheidsspecialiste wilde worden. Na schooltijd kroop ik achter mijn computer om Youtube-tutorials te kijken over huid-, haar- en nagelverzorging. Dan heb ik het niet over een uurtje.. Nee; direct uit schooltijd tot aan het avondeten en vaak ook nog daarna.. Ik kon er niet genoeg van krijgen. Vriendinnen kwamen ook altijd naar mij toe voor vragen en advies. Dat vond ik altijd heel leuk en daar haalde ik veel voldoening uit.

 

Deze ambitie verwaterde toen ik naar de HAVO ging. Toen heb ik kennisgemaakt met Marketing en heb ik een andere afslag genomen. Hier had ik geen spijt van want Marketing was (en is nog steeds) ook helemaal mijn ding. Maar toch zat ik niet helemaal lekker en daar moest ik wat aan doen. Ik ben gaan nadenken. Waar wordt ik heel blij van? Wat zijn mijn passies? Wat mis ik en waarom mis ik dat?

Ik had de antwoorden echt niet in één keer, maar ik hakte een knoop door en ben naast mijn baan de opleiding tot Schoonheidsspecialiste gaan volgen. Ik wist nog niet precies wat ik daarna wilde doen. Ik wist alleen dat ik niet gelukkig was met mijn huidige situatie en dat ik daar iets aan moest veranderen. Verdiepen in een vakgebied waar altijd mijn passie heeft gelegen, was voor mij een heel logische keuze. Voornamelijk huidverbetering vond ik interessant en dit werd tijdens mijn opleiding sterk bevestigd. Ik kon er uren over door blijven lezen, buiten de lesstof om.

Het is de beste keuze geweest die ik kon maken. Na het behalen van mijn diploma Schoonheidsspecialiste viel alles op z’n plek en ben ik met veel ambitie en enthousiasme XoXo Marketing gaan runnen.

MIJN PASSIE EN VISIE

Mijn definitie van beauty heeft alles te maken met zelfvertrouwen en zelfbeeld. Een vrouw die lekker in haar vel zit en zich goed voelt over zichzelf, straalt helemaal. Dat is wat beauty voor iedere vrouw kan zijn. Ongeacht hoe ze er verder uit ziet.

Het is allemaal met elkaar verbonden; je gevoel, gezondheid en beauty.

Vooral de huid vind ik interessant. Wat ik zo interessant vind aan de huid is dat het zo knap in elkaar zit met verschillende huidlagen die ieder een eigen werking hebben en dat je de cellen in de huid kunt beïnvloeden met actieve ingrediënten en wetenschap.

Ik kan er uren over doorlezen!

Daarnaast heb ik een grote passie voor marketing. Op een creatieve en strategische manier naar doelen toe werken, écht iets neerzetten en impact maken is wat marketing voor mij zo’n mooi vak maakt. Ik heb me gespecialiseerd in social media omdat je hiermee heel dicht bij de klant staat. Je ziet met wie je interactie hebt en dat maakt het heel persoonlijk.

Ik mag dagelijks mijn passies combineren waarbij ik ambitieuze huidspecialisten help hun ideale klanten aan te trekken via social media en zo te groeien naar hun droomsalon.

Ik zet jouw salon krachtig neer op social media. Dit doe ik door middel van consistente en doelgerichte contentstrategieën.

Ik analyseer het concept en de doelen van jouw salon en vertaal dit tot in de puntjes naar je social media kanalen.

Dankzij mijn diploma tot Schoonheidsspecialiste en passie voor de huid heb ik veel kennis over de opbouw en werking van de huid. Hierdoor stel ik teksten op die jouw expertise weerspiegelen. Ik stel krachtige teksten op en combineer deze met sprekende beelden of juist met beelden die nieuwsgierig maken.

Zo vergroot ik het bereik van jouw social media kanalen en trekken we meer klanten aan. En niet zomaar klanten; ideale klanten. Dat zijn de klanten die jij het allerliefste ziet in de salon. Klanten waar je een leuke klik mee hebt, klanten die je het beste kan helpen of klanten die de leukste behandelingen boeken.

Jouw social media inzet moet je salon weerspiegelen en je ideale klant aanspreken.

Het onderhouden van sterke social media pagina’s is een voltijdbaan..

Waarom zou dat voor jou als huidspecialist anders zijn?

 

VOORBEELDEN VAN MIJN WERK

BENIEUWD HOE IK JE VERDER KAN HELPEN?

Wil je iets? Ga er dan voor. Schakel de juiste kennis in en neem het heft in eigen handen.