Passie is de sleutel tot professioneel geluk en succes. Volg jij je hart? Ben jij bezig met wat je écht leuk vind? Ik zag laatst de volgende vraag voorbij komen: ‘’wat zou je doen als geld geen rol speelt?’’.
Mijn antwoord sluit perfect aan bij mijn richting!
Na het behalen van mijn diploma Commerciële Economie aan Avans Hogeschool en mijn diploma Schoonheidsspecialiste aan de Wellness Academie heb ik besloten om mijn twee passies te combineren. Marketing en beauty.
Het geeft mij energie om beautyondernemers te helpen zodat zij dicht bij hun passie kunnen blijven, terwijl ze hun lievelingsklanten aantrekken én groeien! Waarom beautyondernemers? De passie voor beauty zat er bij mij al vroeg in. Na schooltijd kroop ik achter mijn computer om Youtube-tutorials te kijken over huid-, haar- en nagelverzorging. Later ben ik gaan inzien dat échte schoonheid van binnenuit komt (misschien cliché, maar ik sta er honderd procent achter). Beauty heeft alles te maken met zelfvertrouwen en zelfbeeld. Ik denk dat de juiste beautybehandelingen en -producten de natuurlijke schoonheid accentueren en het zelfvertrouwen verhogen.
Dát is waar beauty voor mij om draait. Als marketingexpert zorg ik ervoor dat bedrijven die hier ook in geloven de juiste keuzes maken zodat zij de juiste boodschap overbrengen op de juiste doelgroep.
In mijn rol mag ik mezelf elke dag uitdagen. Uitdagen om iets baanbrekends te bedenken. Iets dat raakt en impact maakt. Dat geeft me een kick. En het tovert een brede glimlach op het gezicht van mijn klanten.
Daar doe ik het voor.
Samenwerken?
Concurrenten. Er wordt al jaren veel over concurrentie geschreven en het kan dan ook niet anders dan dat het mede door deze artikelen een negatieve associatie heeft gekregen. Maar is …
28 juni 2021
8 juni 2021
Sinds kort is er een nieuwe term in de beautybranche op het gebied van marketing: skinfluencers. Skinfluencers zijn influencers op het gebied van skin, oftewel personen die actief zijn op …
3 juni 2021
Ga vandaag nog aan de slag met reviews als je die nog niet op je website hebt staan. Hoe? Door erom te vragen! Een tevreden klant vindt het geen probleem …
14 mei 2021
Wat heb jij liever: een product dat echt speciaal voor jou gemaakt lijkt te zijn of een dertien in een dozijn product van de dichtstbijzijnde winkel dat niet helemaal aan …
12 mei 2021
Je hebt vast wel eens iets aangeschaft of bent iets gaan doen, omdat je eerste indruk heel goed was. Of je uiteindelijk ook blij was met de koop is een …
10 mei 2021
Sinds een decennium worden influencers steeds vaker ingezet voor de marketing van bedrijven. In eerste instantie alleen de echte grote influencers door bedrijven die het konden betalen en inmiddels kan …
XoXo Marketing gebruikt cookies om de website en service te optimaliseren Lees meer