icoon telefoon icoon e-mail icoon facebook icoon instagram icoon pinterest

‘Wauw…’,

Vol verwondering liep ik als klein meisje samen met mijn moeder mijn allereerste beautybeurs op.
Dat was voor mij als een snoepwinkel: al die mooie flesjes, potjes en doosjes.
Magisch!

Nu, jaren later, is de beautywereld dat voor mij nog steeds. En voor vele anderen, die dankzij de diensten en producten van bedrijven in deze branche volop kunnen stralen. Als marketingexpert zorg ik ervoor dat die bedrijven zichtbaar zijn. Dat zij zelf ook kunnen stralen om zo hun klanten te kunnen helpen.

Manuela Warnar

Marketingexpert voor de beautybranche

Vaak weten mijn klanten wel waar ze naartoe willen, alleen niet hóé. Ik breng die structuur aan. Zodat het weer begint te stromen en we hun lievelingsklanten aantrekken. Zo verdrievoudigde ik het aantal websitebezoekers van Top Hair dankzij vernieuwende content. En zetten we samen een gloednieuw kanaal op: een podcast voor de kappersbranche. Ik creëerde de strategie van de Beauty Cube, het allereerste inkoopcentrum voor beauty professionals in Nederland. Ook hielp ik mee aan de rebranding van Beauty Days op social media, zodat deze vakbeurs (voorheen: vakbeurs Uiterlijke Verzorging) zich écht onderscheidde ten opzichte van andere vakbeurzen. Verder neem ik elke maand marketingvideo’s op voor De Beauty Professional en schrijf ik marketingartikelen voor onder andere De Beautysalon, ProfNail en Top Hair.

Je ziet… ik doe van alles. Dat past bij mijn rol als marketingprofessional. Ik kijk met een brede blik: wat is er nodig om echte resultaten te boeken?

 

Waarom ik doe wat ik doe? Omdat ik mezelf in dit werk elke dag mag uitdagen. Uitdagen om iets baanbrekends te bedenken. Iets dat raakt en impact maakt. Dat geeft me een kick. En tovert een brede glimlach op het gezicht van mijn klanten.

Yes! Een gemanicuurde (hey, zo ben ik dan weer wel) high-five!

Daar doe ik het voor.

 

 

Samenwerken?