Als er één ding is wat je beter niet kunt uitbesteden, is het Instagram Stories wel. 🖐⁠⠀
⁠⠀
Waarom niet? Omdat Instagram Stories een uitgelezen kans biedt om een echte diepe connectie met je volgers te krijgen en een kleine community op te bouwen! En niets is krachtiger dan die connectie én tevens het doel van Instagram.⁠⠀
⁠⠀
Tegenwoordig heb je veel Instagramgebruikers die enkel en alleen Instagram Stories kijken en bijna niet meer door de feed scrollen. Instagram Stories biedt je een goede kans om zichtbaarder te zijn en de kijkers bij jouw bedrijf te betrekken. Mensen doen zaken met mensen en willen dus heel graag de persoon achter het bedrijf zien. Met Instagram Stories hoeft het allemaal niet zo perfect en kun je heel eenvoudig meer van jezelf laten zien. Dit geeft je de kans om een band op te bouwen met je volgers. 💙⁠⠀
⁠⠀
Als je dit uitbesteedt krijg je een cliché beeld van Stories die niet veel toevoegen… Natuurlijk is het goed om af en toe je producten of diensten te laten zien in je Stories, maar pas op dat dit niet de overhand voert. Mensen kijken geen stories voor commerciële inhoud, ze zien het als een soort real life TV waarbij je als ondernemer zijnde ze echt beet kunt pakken: met het verhaal achter jouw bedrijf. Jouw personal brand. ⁠⠀
⁠⠀
Laat dit dan ook van jezelf zijn door dit zelf op te pakken. Durf jezelf te laten zien in video’s, foto’s, polls, quizes en noem het maar op. Er zijn zoveel functies! Durf jezelf te zijn en houd het bij jezelf. Niemand is meer jezelf dan jij – een marketeer of VA kan hier niet aan tippen! Je reguliere posts laten inplannen door iemand anders is oké, maar pak je Stories zelf op. Mensen willen jou zien! 👀⁠⠀